חמישה טיפים לפרסום מוצלח
מי שעוסק בשיווק לרשימות תפוצה (Email Marketing), מוזמן לקרוא 5 טיפים לפרסום מוצלח.
קווים מנחים אלו נאספו מתוך פעילות במשך שנים בתחום, גם שלנו וגם של קולגות בארץ ובחו"ל.
1. במידה וזה תואם למסר שלכם, השתדלו לכלול את המילים הבאות בשורת הנושא:
"חינם", "מבצע" ו"הנחה", כולל מגבלות הזמן על ההטבה או המבצע שלכם.
2. שורת הנושא צריכה להיות קצרה ומושכת, עד 30 תווים, או ארוכה ומפורטת מעל 60 תווים.
כל מה שבאמצע – לא מומלץ.
3. מועדי משלוח:
- אם קהל הנמענים שלכם הוא מהמגזר הפרטי, עדיף לשלוח את הדיוור השבועי או החודשי
בימי חמישי אחר הצהריים. אם הדיוור שלכם הוא יומי, העדיפות היא לשעות הבוקר. - אם קהל הנמענים שלכם הוא מהמגזר העסקי, עדיף לשלוח את הדיוור השבועי או החודשי
ביום שני או שלישי בין השעות 10 בבוקר ל-12 בצהריים.
4. לפני ששולחים את הדיוור, יש לשים דגש ולוודא שהוא נפתח בצורה ידידותית גם בסמארטפונים.
לפחות כ-40% מהנמענים פותחים את הדיוור בסמארטפון.
5. כנראה הטיפ החשוב ביותר: יש לבחון היטב את הסטטיסטיקות של כל דיוור – אחוזי פתיחה,
אחוזי הקלקה ולהסתכל על רשימת אנשי הקשר שהקליקו. כך תוכלו ללא ספק לשפר את ביצועי
הדיוורים שלכם, ואף למצוא כמה לידים מתלבטים שטרם פנו. הטיפ הכי גדול לשיווק מנצח הוא קריינות לפרסומות. סוג כזה של קריינות יבטיח את מלוא הרצינות מצד הלקוחות שלכם.
בהצלחה!
איתי