שני כלים משלימים שעשויים לעזור למנהלי השיווק

כלים אלו מספקים לכם את היכולת לקבל רשימה של אתרים, אשר דומים בתוכן שלהם לאתר מסוים.

1. הקלידו את כתובת האתר בחלון החיפוש בגוגל, בצורה הבאה:
related:website.com (אין צורך להוסיף www)
גוגל יספק לכם רשימת אתרים בתחומי-עיסוק דומים לאתר שהקלדתם

2. לעתים, באתרים קטנים יותר, גוגל לא יספק לכם תשובות. במקרה כזה מומלץ להשתמש באתר www.similarsites.com
פשוט מקלידים את כתובת האתר הדרוש, והשירות מציע אתרים דומים לו בתחומים רלוונטיים.

להלן חלק מהשימושים שלנו בכלים אלו:

  • שטחי מדיה לפרסום – כאשר רוצים להשיק קמפיין באנרים ברשת המדיה של גוגל, ניתן לאתר ולייצר רשימת אתרים זהה לאתר בו קהל היעד שוכן. 

  • מחקר מתחרים – להבין אלו מתחרים קיימים בעולם האונליין וכיצד הם מציגים את עצמם.

  • החלפות תוכן וקישורים – איתור מקורות חדשים להחלפות קישורים, רלוונטי בעיקר בתחומי ה-SEO ויחסי הציבור באינטרנט.

אני בטוח שחלקכם ימצא עוד שימושים לכלים אלו.

בהצלחה!
איתי