מה הסיפור שלך?

סדנת סטוריטלינג שתלמד אתכם ליצור אינסוף סיפורים לשיווק
ובאמצעותם למכור יותר

ימים
שעות
דקות
שניות

בואו לא נתבלבל. סיפורים הם לא רק לילדים ולא רק בספרים. כוחו של סיפור הוכח כדרך להגיע ישירות לליבם של ההמונים ולהשפיע עליהם לנקוט עמדה או פעולה.

הסיפור יכול להופיע בפוסטים, בסרטונים, בתעמולה, בבמה ובכל פלטפורמה / תקשורת בינאישית שמעבירה מסרים.

לפי מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת סטנפורד, סיפורים זכורים פי 22 יותר מעובדות או נתונים בלבד. כלומר שילוב של סיפור באמצעי השיווק בהרכח יגדיל את תשומת הלב, חיבור רגשי, הזדהות וכל אלו = לכם יותר הכנסות לעסק

אז מה הסיפור שלך? 

על כל זאת ועוד נלמד וניישם בסדנת סטוריטלינג ״מה הסיפור שלך״

מה מחכה לכם בסדנה:

הסדנה בנויה מתוכן ותהליך פרקטי בו נכתוב ונתנסה בכתיבת סיפורים והצגתם. בסדנה נלמד ונתרגל:

מרכיבי הסיפור

מהם מרכיבי הסיפור עפ"י המודל של ראסל בראנסון ואיך הם ישתלבו בשיווק שלכם

המעיין הנובע

טכניקה ליצירת אינסוף סיפורים שישמו אתכם בשיווק שלכם ברמה יומיומית

כתיבה נכונה

איך לכתוב נכון סיפור קצר שיכול להכנס בפוסט או בסטורי שיצליח לעורר רגש בקרב קהל היעד?

מעורר השראה

איך לכתוב סיפור פשוט מאירועי היומיום שיהפוך להיות "השראה"?

איך להעביר

איך להעביר סיפור בע"פ/על במה ולהשתמש גם בשפת הגוף שלנו?

עם מה תצאו בסוף הסדנה?

שליטה במודל הסיפור של ראסל בראנסון

סיפור המוצר/השירות הייחודי שלכם

בנק של סיפורים ופוסטים שתוכלו להשתמש בהם מיידית לרשתות החברתיות

טכניקה להעביר מסרים וסיפורים על במה ובאמצעות שפת הגוף

יכולת לייצר סיפורים חדשים במהירות ובפשטות

למי הסדנה מתאימה?

בעלי עסקים: המעוניינים לשלב יותר סיפורים באמצעי השיווק והפרסום ובכך להגדיל את אחוזי ההמרה

מנהלי שיווק: שרוצים ללמוד איך לשלב את אחד הכלים החזקים ביותר במהלכי השיווק

מנהלי קמפיינים ופרסומאי: עם תשוקה ליצור ולשלב קריאיטיב/קופי עוצמתי שימיר יותר

יוצרי תוכן: שרוצים לשלדרג את תכני הסטוריטלינג שלהם ובכך לייצר יותר טראפיק וזכירות

רגע, למה שתרשמו אם אתם לא מכירים אותנו?
נעים להכיר! 

רוני דרך

אשת אסטרטגיה שיווק ותוכן למעלה מ-20 שנה, יזמית ושותפה ב-PROMO - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.

בעשור האחרון רוני מלווה עסקים בתחומי השיווק, פרסום ודיגיטל, מומחית לאסטרטגיה שיווקית, וליצירת מוצרים דיגיטליים. 

לאורך דרכה המקצועית רוני גילתה לגמרי במקרה, את כוחו של הסיפור במינוף השיווק של העסק שלה. מאז היא חקרה ולמדה לעומק את עולם הסטוריטלינג וכיום הוא חלק בלתי נפרד מעבודתה עבור לקוחותיה ועבור העסקים שלה עצמה.

תום גרציאני

שחקן, מורה למשחק ויזם

השתתף בסדרות טלוויזיה בתפקידים ראשיים כגון תאג״ד,שלטון הצללים,בת אל הבתולה ועוד.
בוגר הסטודיו למשחק של מיסודו של יורם לוינשטיין.
מורה למשחק ולדיבור בפני קהל.

מנחה ומייסד ההכשרה ״10x על הבמה״ כחלק מחברת b-rich נציגות גרנט קרדון בישראל.
ליווה עשרות אנשים להצלחה והגדלת רווחים דרך במות.ֿ
תום מאמין שאדם מצליח בדיוק במידה שבה הוא יכול לתקשר. ככל שנשפר את יכולות התקשורת שלנו כך נגיע רחוק יותר ונשיג כל דבר שנרצה.
אומנות הסטוריטלינג היא הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להעביר מסר ולגרום לקהל לחוות רגש שמניע לפעולה. 

איך סטוריטלינג יעזור לכם בשיווק העסק?

אז מתי כל האושר הזה קורה?

• יום רביעי, 6.9, 8:30-16:00
• יגאל אלון 123 תל אביב
•עלות: 397 (ובהרשמה מוקדמת עד ה-31.8  327 ש״ח)

דילוג לתוכן