פרסום ATL ו- BTL
עולם הפרסום הקלאסי מבוסס על קמפיינים מסוגים שונים, החל מקפיינים שמבוססים על פליירים, קטלוגים בנקודות מכירה, דרך פרסום בעיתונות, ברדיו, בשלטי חוצות ועד לפרסום בטלוויזיה.
ניתן לחלק את אפיקי הפרסום השונים ל-2 קטגוריות עקריות:
פרסום ATL = ABOVE THE LINE , פרסום להמונים באמצעות: טלוויזיה, רדיו, חוצות ועיתונות.
פרסום BTL = BELOW THE LINE , פרסום שמכוון ליחיד,(פליירים למשל). בחנויות תחום זה יבוא לידי ביטוי בעיקר בדברי דפוס שעוברים מיד ליד כמו קטלוגים ועלונים.
בפרומו, נתאים את סוג הקמפיין לעסק שלך ונייעץ לך כיצד להשתמש באפיקים הפרסומיים השונים כדי לקדם את המכירות, וליצור השפעה תדמיתית.
לדוגמה: קמפיין ברדיו ובטלוויזיה לא רק מקדם מכירות של מוצר אלא מקדם במידה רבה גם את המותג. חשיפה מסוג זה גורמת לצרכן הפוטנציאלי, גם אם אינו מתעניין במותג, לחשוב עליו באופן חיובי במונחים של: גודל, עוצמה והצלחה.
לכן, בפרומו התהליך של בחירת האפיק הפרסומי כולל: בחינת אופי המוצר, קהלי המטרה והתקציב. בהתאם לנתונים אלה נוכל להמליץ על פריסה נכונה של תקציב הפרסום.
צור קשר ונשמח לייעץ גם לך!