אסטרטגיה שיווקית
המילה אסטרטגיה היא מילה כבדה. במיוחד כאשר משתמשים בה בעולם השיווק. אך אסטרטגיה שיווקית אינה חייבת להיות מסמך עבה של עשרות עמודים, היא פשוט צריכה להיות כיוון התקדמות בנושא השיווק שמביא תוצאות.
כשאנחנו מדברים על אסטרטגיה שיווקית אנו מדברים על "תכנית על" המתארת את האופן בו נפנה אל השוק עם מוצר או סדרת מוצרים. היא עשויה לכלול היבטים של פיתוח המוצר, היבטים לוגיסטיים לשמירה על ריווחיות וכן גם היבטים של אופן החדירה לשוק כגון: "חדירה הדרגתית ואיטית, תוך למידה ושמירה על משאבים".
ברגע שיש לנו אסטרטגיה שיווקית, ניתן לפתח ממנה את התכנית השיווקית ולרדת לרזולוציות טקטיות.
למה צריך אסטרטגיה שיווקית?
כאשר אנו בונים ומיישמים תכנית שיווק, אנו למעשה משקיעים משאבים של זמן וכסף בכיוון מסויים.
רוב הכיוונים שנתקדם בהם יהיו שגויים, ורק כיוונים בודדים יובילו להצלחה. לכן, לפני שאתה רץ ליישום של קמפיינים או תהליך מיתוג, וודא שיש סיבה לוגית לבחירה שלך בכיוון ההתקדמות, אחרי שלמדת את השוק שלך, ואת המוצר שלך ביחס אליו.
אם אתה מרגיש שאתה זקוק לעזרה בנושא, זה בדיוק המשחק שאנו אוהבים לשחק, לא משנה מה הגודל שלך, אני יודעים לתכנן עבורך אסטרטגיה שיווקית שתביא לתוצאות.
נסה אותנו!