שיווק בדואר אלקטרוני

אפיק השיווק הקריטי ביותר היום אשר ללא ספק אחראי לכמות הגבוהה ביותר של יצירת פניות או מכירות אונליין. בכל משפך שיווקי ריווחי, יש שימוש מושכל באפיק זה הקוצר את הפירות.
קיים חוק שיווקי עתיק הטוען כי גודל העסק הוא ביחס ישר לגודל רשימות התפוצה שלו. ברשימות התפוצה הכוונה היא לאנשים, אשר העסק יצר מגע בעבר ולא מדובר בקניית רשימות קרות ולא רלוונטיות.
מדובר באחד המעגלים הקרובים יותר לעסק ולכן שאיפתו תהיה להגדילו ככל הניתן. במקביל יש ליישם תהליכי שיווק מושכלים בדוא"ל כדי לקצור את הפירות.
בין אם מדובר בהפצה של ניוזלטר תדמיתי להגברת המוניטין והזיקה למותג ובין אם מדובר בפרסום מכירתי להגדלה ישירה של הפניות או מחזורים, ניהול תהליך זה צריך להתבצע בצורה מקצועית, עקבית והכי חשוב מדידת התוצאות ויחסי ההמרה לשיפור מתמיד.
פנה אלינו כדי לבנות את ערוץ השיווק בדוא"ל שלך, כולל שילובו עם פרסום באפיקים אחרים ויישום תהליך הגדלת רשימת התפוצה!