4 גישות מועילות ליצירת אי-אמון גולשים באתר שלכם ובכם

יצירת אמון גולשים באתר היא משימה לא פשוטה ולא קצרה. יצירת אי-אמון דווקא מאוד קלה. סיכמתי 4 גישות (אמיתיות) שלא מעט בעלי אתרים נוקטים בהן ויוצרים מדי יום המון "אי-אמון".

להלן 4 הגישות שיגרמו לגולשים לצאת מהאתר שלכם וכנראה לא לחזור:


חובבנות

להיות חובבני לגבי העובדה שהאתר צריך להיראות מקצועי מבחינת עיצוב כמכלול – בין אם מעצב בונה לכם את האתר או מתכנת שמבצע התאמות תבנית שרכשתם.

 

אי הקפדה
לא להקפיד על הגהה ותחביר בטקסטים ועל איכות התמונות המוזנות לאתר. כך שבכל שורה יש משהו אחר שמוציא את תשומת לבו של הגולש מהתוכן וממקד אותה בשגיעוט כתיב או בתמונה מפוקסלת.

רשלנות
לא לוודא שאין באתר קישורים שבורים (שאינם פועלים יותר) ולא לבדוק את האתר מדי פעם ולוודא שכל הסרטונים פועלים כמו שצריך וכל הרכיבים מוצגים כהלכה.

אדישות
להיות אדיש וסלחני לעובדה שבאתר יש פרצות אבטחה כך שכל פעם שגולש נכנס לאתר, גוגל זורק לו התראה אדומה גדולה וה- nod32 (אנטי וירוס) שלו מקפיץ חלוניות אזהרה. לא משנה עם איזו המלצה חמה הגולש הגיע, זה אוטומטית מבטל אותה.

אם זיהיתם אצליכם גישה אחת או יותר מה-4 לעיל, לגבי האתר שלכם, מקווה שטיפ זה יעזור לכם להיפטר מאותן גישות.

בהצלחה!
איתי