10 סיבות מצוינות מדוע חברה צריכה להפיץ ניוזלטר תדמיתי מקיף אחת לחודש

לאחרונה אני שומע שכל מיני גורואים לשיווק מספידים את פריט הקידום הזה שנקרא ניוזלטר תדמיתי, בטענה שאנשים "לא קוראים". אנו משתמשים באפיק קידום זה רבות ומאחר ומדד סטטיסטי של כמויות אנשים שכן קוראים גובר על דעה, החלטתי לתת לכם 10 סיבות למה כן כדאי להפיץ לפחות אחת לחודש, ניוזלטר תדמיתי עם מספר פריטי תוכן.

1. ניוזלטר מחייב אתכם לייצר תוכן איכותי. דבר כשלעצמו מאוד בעל ערך לתהליכים שיווקיים אחרים כגון קידום אורגני או יחסי ציבור.

2. ניוזלטר הוא דרך מצויינת להעביר מסרי תדמית ללקוחות וללידים כגון: סיפורי הצלחה וכניסת לקוחות חדשים.

3. ניוזלטר אינו מתיש את רשימות התפוצה, עקב כך שהוא עקבי ובתדירויות נמוכות.

4. ניוזלטר תדמיתי משפר את סטטיסטיקות הביצועים של דיוורים פרסומיים במייל הנשלחים לאחריו.

5. ניוזלטר מייצר תנועה של רשימות התפוצה לאתר שלכם – מניע לפעולה לידים רדומים.

6. עצם הפקת הניוזלטר, "מכריחה" אתכם לנהל בצורה קפדנית יותר את מאגר רשימות התפוצה. דבר שהוא קריטי להישרדות החברה.

7. ניוזלטר עוזר מאוד לביסוס אסטרטגיית המיצוב שלכם בקרב המעגלים הקרובים ביותר לחברה, אשר אחראים להפצת הבשורה מפה לאוזן.

8. עקב ריבוי פריטי תוכן בכל גיליון ניוזלטר, ניתוח המשלוח מספק מידע מעולה על תחומי העניין של קהל המטרה, ועוזר לכוון פעילויות פרסום אחרות.

9. קידום הניוזלטר בפייסבוק או לינקדאין, אפילו עם דחיפה כספית קלה, מייצר חשיפה איכותית של קהל חדש למותג שלכם.

10. ניתוח ביצועי ניוזלטר הנשלח לאיש מכירות, יכול לחשוף מידע בעל ערך רב אודות עסקאות חמות שיש לו על הקצה, שיעזור לו לתכנן מהלכי סגירת עסקה.

בטיפ הבא אתן קווים מנחים, מתוך שנים של הפעלת אפיק זה וניתוח ביצועים, ליצירת ניוזלטר תדמיתי שמשדרג את מערך השיווק שלכם.

בהצלחה!
איתי