7 יישומי פופ-אפ באתר שיזניקו את השיווק שלכם קדימה

רוצים לשדרג את השיווק שלכם בתקציב מינימלי? רוצים להפיק יותר מהגולשים באתר שלכם? השימוש בפופ-אפ (חלונית קופצת באתר) נחשב לעיתים למשהו מעצבן, אך אי אפשר להתעלם מאחוזי ההצלחה שלו. להלן כמה יישומים מעולים מהצלחות שלנו ומסיפורי הצלחה אחרים שניתן לעשות עם הפופ-אפ.

1. הרחבת רשימת התפוצה

השימוש הנפוץ ביותר לפופ-אפ. חלונית פשוטה שקופצת ומציעה לגולש לקבל ערך מוסף בצורה של תוכן שיישלח אליו במייל. vהבדל באחוזים בין הפופ-אפ לבין טופס הרשמה לניוזלטר באתר הוא במאות אחוזים. שימוש נוסף, שראינו שעובד מצויין, הוא פופ-אפ המופיע בעמוד תוכן מקצועי ספציפי באתר ומציע (בתמורה להזנת מייל) עוד מידע מקצועי שרק אנשים בודדים נחשפים אליו.


2. הרחבת קהילת הפייסבוק
פופ-אפ עם כפתור like שמזמין אנשים להצטרף לקהילת הפייסבוק תוך כדי כך שהוא מציין את הערך שבהצטרפות לעמוד הפייסבוק. הערך יכול להיות החל מעדכונים שוטפים שהוא יקבל בעמוד ועד למשחקים והגרלות.


3. מודעות למותג

לפעמים עולה הצורך שאנשים יידעו משהו ספציפי לגביכם או לגבי המוצר שלכם, כגון: תכונה מאוד ייחודית הקיימת במוצר, הישג מרשים שהחברה השיגה, היתרון התחרותי שלכם ועוד. הפופ-אפ מאפשר להעביר מסר מדוייק בקלות לכל גולש באתר ולשפר משמעותית את הזיקה שלו למותג שלכם.

4. יחסי ציבור
קמפיין יח"צ (כתבה על העסק שלכם, פרסום תדמיתי וכו) מייצרים תנועת חיפוש וכניסות לאתר. שימוש מעניין יהיה לפנות ספציפית לאנשים שנחשפו לקמפיין ולהציע להם מוצר או הטבה. הרעיון כאן הוא ניצול המומנטום של החשיפה התדמיתית והפיכת גולש, שיש לו כבר דעה טובה עליכם, ללקוח פוטנציאלי.

5. בחינת קידום מוצר חדש
יש לכם מוצר חדש ואתם רוצים לבחון כיצד הקהל מגיב למוצר. הציעו באמצעות הפופ-אפ את המוצר או התנסות בו. לדוגמא: מכללה משיקה מוצר חדש – לימודי ערב. היא מודעה על כך בפופ-אפ באתר שמזמין אנשים להשאיר פרטים כדי לקבל עוד מידע בנושא. בהתאם לכמות הפונים מהאתר, ניתן להבין אם שווה לצאת עם המוצר לקמפיין רחב יותר.

6. קידום מוצרים ספציפיים
אם יש לכם כמה שירותים/או מוצרים שאתם מקדמים באתר, הכניסו פופ-אפ ספציפי לכל עמוד שירות או עמוד מוצר, המציע לגולש להתנסות באותו מוצר או פגישת ייעוץ או לחליפין מציע לגולש להתרשם מהעבודות האחרונות וסיפורי הצלחה שלכם באותו תחום.

7. עידוד מכירות באתר קניות
אמנם טרם יישמתי שימוש כזה, אך לאחר בחינת מספר מקרה מבחן, ראיתי שיש בכך יכולת אדירה. פופ-אפ הקופץ לגולש שחוזר לאתר קניות בו ביקר בעבר. הפופ-אפ מזהה את הפריטים שהגולש הכניס לסל הקניות בפעם האחרונה בה ביקר באתר ומציין לגולש שבביקור האחרון שלו הוא הכניס את ה- X פריטים לסל הקניות אך לא השלים את הרכישה. הפופ-אפ מעודד את הגולש להשלים את הרכישה באמצעות הטבת הנחה כלשהי או אפילו רק באמצעות "פקודה" של 'בוא תקנה'.

דגש חשוב, לפני שאתם מפעילים פופ-אפ באתר, תכירו היטב את נתוני הגלישה ויחסי ההמרה באתר שלכם, דרך גוגל Analytics. במקרה שהפופ-אפ ישפיע על כך, תוכלו לדעת תמיד מה היה המצב לפני.

בהצלחה!
איתי