טיפ חם לחורף – הדרך הטובה לעסקים לשרוד את החורף

פילוסוף אמריקאי אמר: "אדם חי במידה בה הוא מעביר ומקבל תקשורת" זה נכון גם לגבי עסק וגם לגבי אדם יחיד.

המילה 'תקשורת' לא רק מסמלת אמצעי תקשורת כמו מדיה. אלא את הפעולה של העברת רעיון מנקודה אחת לנקודה אחרת. היא יכולה להתקיים כל מיני אופנים וצורות כגון: מילים כתובות או מדוברות, סמלים, שירים, אמנות, הבעת פנים וכו'.

בחורף יש הרגשה שאנשים נשארים יותר בבית או בורחים מהרחובות לקניונים הגדולים – שם חם ונעים והכל נמצא תחת קורת גג אחת. אבל מה יקרה לכל שאר העסקים שלא נמצאים בקניון הגדול, שאין להם תקציב ענק לפרסומות? הם מפסיקים להתקיים בעיניי הצרכן שלא רואה אותם.

גם אם יש לאותו עסק חנות וירטואלית שאפשר לקנות ממנה מהבית – איך ידעו שהיא שם? בעולם האינטרנט אתר אחד הוא כמו טיפה באוקיינוס. אתר אינטרנט הוא כמו חנות ברחוב. הרחוב סואן ויש בו המון המון חנויות ואנשים. חנות שמושכת תשומת לב – היא זו שתמשוך את הקהל להכנס אליה.

אבל, איך היא מושכת תשומת לב?

באמצעות תקשורת!

לתלות בלונים מחוץ לעסק זה תקשורת – זה מעביר רעיון של חגיגה. מוזיקה מהחנות זו תקשורת. אדם שמחלק פלאיירים מחוץ לחנות זו תקשורת. וגם חנות הומה אדם זו תקשורת – המציינת שיש פה משהו נחשק.

לכן הצעד החשוב ביותר – לא משנה מה התקציב שלכם, מה האופן שבו אתם בוחרים לבצע זאת או באיזו דרך יצירתית אתם בוחרים לתקשר, מייל, טלפון אישי, ניוזלטר, מודעות בגוגל או בפייסבוק, הזמנה לארוע בחנות או כל רעיון מבריק אחר – ככל שתתקשרו יותר ויותר כעסק או כיחידים כך תעברו את החורף עם מבול, לא של גשם אלא של פניות והזמנות.

לכן כפי שכבר הבנתם המפתח להצלחה הוא לתקשר, לתקשר, לתקשר!

בהצלחה!
איתי לוי